Од почетка септембра редовно сам у мањку с временом, а то је због тога што се свим силама трудим да обогатим наставу, да мотивишем моје прваке за размишљање, рад, сарадњу. То ми увек успева једино кад на часу уз реченицу за читање употребим анимацију, причу испратим ПП презентацијом или фот остори пројектом. Морам да напоменем да обраду слова радим по комплексном поступку и да је ИКТ у учионици незаменљива мотивација. Интернет на часу нам за сада служи за слушање дечјих песмица (спотова) са youtube, посматрање слика за ликовно или слика личности које помињемо у настави, актуелних спортских дешавања.  Наравно, сутрадан ми деца кажу да су уз помоћ родитеља потражили на нету оно што смо гледали у школи. Управо због тога сам и одлучила да се пријавим на овај семинар, да направим место на нету где могу да информишем ученике не само о настави и напредовању, већ и о местима на нету где могу да пронађу занимљиве ствари прилагођене управо њима.

Иако има доста примера добре праксе, они су за мене само мотивација, ја за своје ђаке сама радим и ПП презентације и фото стори, јер то мора да буде прилагођено мојим ђацима и мора да буде актуелно.

Пошто сам своју наставу окарактерисала као ИКТ у учионици, надам се да ће до краја школске године прећи у хибридну и то захваљујући овом семинару.

