Пошто мој ученик, Урош Милосављевић, воли животиње и много зна о њима искористила сам то и предложила му да сам спреми део часа о исхрани животиња. Одушевљено је прихватио. Ја сам направила презентацију са сличицама које су пратиле текст из уџбеника. Урош је тражио да му додам још три слике животиња које нису у уџбенику. На крају је објаснио и ланац исхране, а потрудио се и да га додатно објасни онима којима први пут није било јасно. Све у свему , био је то врло занимљив и веома успешан час. Задовољан је био Урош, задовољни су били његови другари, било им је занимљиво и лако су запамтили оно што им је Урош причао. Неки су пожелели и сами да направе ланац исхране, а када је запело, Урош им је помогао.

Ја сам више него задовољна. Дивно је имати ђаке који желе да уче, али није увек лако наћи начин да им ту жељу пробудим. У овом случају жељу за знањем код других  је пробудио Урош, тако да сам  и за наредна два часа имала предаваче.

Исхрана животиња

Ishrana_životinja

Домаће и дивље животиње

О домаћим животињама су говориле: Хранисављевић Марија, Илић Сара и Шаргић Гордана, а о дивљим Стојковић Анабела, Љутфија Данијел и Живојиновић Мирослав.

Domaće_divlje

Занимљиве животиње које не живе у нашем крају

Урош Матковић је говорио о кенгуру, Никола Ивановић о раку, а Михајло Бранковић о леопарду.

životinje

